Försov mig

Först och främst så vill jag bara säga att jag inte har något photoshop nu och därför ser headern ut som den gör. Slängde bara ihop något snabbt i picasa.

Idag när jag vaknade så fick jag panik och tänkte "Vad är klockan och när börjar jag idag?" det svaret jag kom fram till var att jag hade försovit mig. Så jag sjukanmälde mig eftersom det inte var så stor idé att ta sig till skolan. Så idag har jag storstädat mitt rum. Ni vet, renbäddat, dammsugit, dammtorkat och skurat. Duktigt va? Har även varit en sväng till stan och jag fick med mig hem en ny sjal. Eftersom jag gärna bär svart så kan det vara snyggt med någon färggladsjal till. Sen har jag inte gjort något speciellt, bara tagit det lugnt. Och det ska jag väl fortsätta göra tills jag ska vara med Linus. Han kommer nog nångång ikväll. Ikväll är det även idol, det kan man ju inte missa.

Nu ska jag göra lite annat men jag återkommer med lite roligare inlägg inom kort. Hörs! /S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0